26 Nisan 2016 Salı

M8s Güncelleme Haberi ve detayları

Lütfen okumaya alttan başlayınız.



Arkadaşlar yakın zamanda Desire 820 modeli için Tayvan'da güncelleme dağıtımı başladı. Tahmin edersinizki bu güncelleme Android 6.0 ve sense 7 güncellemesi. 

Peki ben bu konuyu neden paylaşıyorum.
Öncelikle bu blogda M8s M9 ve Desire eye konularını sıklıkla görebilirsiniz. Bunlar benim kullandığım kendi cihazlarım ve bu cihazlarla ilgili güncel bilgileri bu blogda paylaşıyorum. 

M8s için güncelleme ne zaman;
Alttaki tweet'te Desire 820 modelinin Android güncellemesi geldiğine dair Ekran Görüntüsü mevcut.



Bu ekran görüntüsündeki ülke tayvan. Yakında Desire 820 için Güncelleme Global olarak başlar. Bu zamanında 1 haftayı geçeceğini sanmıyorum. Peki bu cihazın M8s ile başlantısı nedir?

Bu LİNK te Desire 820 'nin özelliklerini;
Bu LİNK tede M8s modelinin özelliklerini görebilirsiniz.

Özelliklere bakacak olursak da ekran boyutu ve pilden başka pek bir değişiklik yok. Sadece M8s daha sonra çıktı. Chipset ler ve donanımlar aynı olduğundan dolayı bu güncelleme Desire 820 den çok çok sonra geleceğini sanmıyorum, kaldı ki HTC Türkiye Desire 820 modeline güncellemeleri geç sunuyor. Örneğin android 5 güncellemesi bir çok ülkeden sonra geldi, ve M8s modeli ONE serisinde olduğundan dolayı, desire serisinden daha önce bu güncellemeyi ülkemizde alabilir. 

Yakın zamanda da güncelleme resmi olarak duyurulur.

Konuyu paylaşmanız dileği ile hoşçakalın; :) 

Update 1 için aşağıya ininiz.

Merhaba HiDroid okurları, 
Yeni bilgiler edindiğim üzere konuya update vermeye geldim. Üst yazıda da bilgilendirdiğim üzere Desire 820 Modeli için Tayvan'da güncelleme başlamıştı. Kendi istatistiklerim üzerindende güncellemenin 1 hafta sonra bize geleceği söyledim yani Türkiye'ye.

Alttaki tweette HTC TR twitter hesabının bugün atmış oluğu tweet mevcut. (3Mayıs2016)




Bu tweeti zaten htc yi yakından takip eden arkadaşlarımız mutlaka görmüştür, bu size yeni bir haber olarak gelmeyebilir. Fakat üstteki yazıda Desire 820 ve M8s in donanımının aynı olduğu bilgisini vermiştim. Ve 1 hafta içinde güncellemenin Türkiye'yi bulacağnı da söyledim. Reddit'teki bir tayvanlı dostumuz M8s in 2 hafta içinde tayvanda 6.0 ile buluşacağını söyledi. 2 hafta içinde her an güncelleme gelebilir. Tayvandaki güncellemeden 1 hafta sonrada ülkemizdeki M8s modeli güncellemeye kavuşucak.
Takipte kalın, her UPDATE yazısında yeni bilgiler vereceğim. 

Update 2 için aşağıya ininiz.
Bu gün ülkemize güncelleme geldi. Konu kapanmıştır. Takip ettiğiniz için teşekkürler. Güncelleme ile ilgili bazı tweetler.




2 yorum:

  1. ben htc mail attım güncelleme yayınlandı dedi iki hafta içinde bütün cihazlara geleceğini dediler

    YanıtlaSil